Cum repari o pana cu spray spumant?

Spray umflat roti – Cum repari o pana cu spray?

Transpiratia lasata pe undeva pe marginea drumului si mainile murdare nu sunt ceva placut. Dar ce altceva sa faci atunci cand ai pana?

Din fericire, acum, mai nou, exista alternative, iar una dintre ele este spuma de etansare, special conceputa pentru a repara cauciucul in caz de pana.

Acum cativa ani in urma, nu aveai ce sa faci in caz de pana: ori iti suflecai manecile si te apucai de treaba, ori sunai la asistenta rutiera.
Dar azi, ai la indemana aceasta minunata spuma de etansare, cu care poti sa te scoti usor din situatia neplacuta.

Cum functioneaza un spray spumant pentru repararea cauciucurilor in caz de pana?

O reparatie cu fluid spumant pentru multi suna inca enigmatic – este insa o operatiune chiar simpla si foarte utila, asta ca sa nu mai zicem ca este si foarte confortabila.

Pune varful spray-ului pe supapa de la cauciuc si pulverizeaza substanta in interior.

In mai putin de 2 minute, o anvelopa de 15 inch este umpluta – spuma creeaza presiunea care iti va garanta drumul in siguranta pana la destinatie, sau la cea mai apropiata vulcanizare.

Odata ajuns la vulcanizare, va trebui curatata anvelopa (lucru care se face usor), dupa care se va rezolva pana.

Un astfel de spray este sigur pentru cauciuc – este o formula de latex care sigileaza zona deteriorata, fata a afecta echilibrul rotii.

Cum sa folosesti un spray de umflat roti pentru a repara o pana?

Un astfel de spray este foarte convenabil de avut in portbagajul masinii, mai ales daca nu ai roata de rezerva. Oricum, masinile noi deja incep sa vina echipate cu astfel de solutii, care sunt mult mai confortabile.

Vii de la munca, esti obosit…o pana iti mai lipseste ca sa ti se duca de tot toata starea de spirit….

Dar nu. Nu ai de ce sa ramai fara chef. Pastreaza-ti calmul, caci nu ai mare chestie de facut:

Spray umflat roti si reparat anvelope TIRE DOKTOR K2 535ml
Spray pt umflat si reparat anvelope TIRE DOKTOR K2 535ml
  1. Indeparteaza obiectul care a provocat punctia anvelopei (daca este cazul).
  2. Rasuceste roata pana cand valva este in pozitie verticala, in partea de jos.
  3. Agita bine spray-ul inainte de folosire.
  4. Insurubeaza bine capatul furtunului de la spray in ventilul anvelopei. Tine tubul de spray in pozitie verticala, ridica capacul si pulverizeaza lichidul in interior.
  5. Foloseste tot tubul de spray.
  6. Desurubeaza furtunul si esti gata de drum.

Pentru ca in 2 minute, anvelopa este umflata si sigilata.

Tine cont insa ca poti merge cu aceasta solutie aproximativ 5 km, fara sa depasesti 35 Km/h.
Asta este o solutie provizorie pentru atunci cand mai ai putin pana la destinatie sau pana la vulcanizare.

Este totusi o reparatie temporara

Desigur, eficacitatea acestui spray de reparatie depinde si de gradul de deteriorare al anvelopei.

In cazul gaurilor mari este posibil ca spuma sa nu umple suficient defectul.
Din nou, daca anvelopa s-a desprins de pe janta, nici nu mai are rost sa folosesti un astfel de spray.

Cand mergi sa iti repari anvelopa, spune-i mecanicului ca ai folosit un astfel de spray – inauntru este gaz inflamabil.
Inainte de a repara cauciucul, interiorul trebuie umplut si golit de 3 ori, astfel incat sa fie indepartata complet substanta inflamabila.

Pana una, alta…

Mai bine sa fii cat se poate de atent, dar stim dealtfel, ca nu poti sa prevezi aceste lucruri, asa ca pune in portbagaj si un spray de umflat roti

Prin urmare, nu putem decat sa iti dorim sosea intinsa, si drum sigur, fara peripetii!

Like si share:
Urmareste
Notifica despre
guest
0 Comentarii